نوروز رنگی را با گویش مشهدی خواهید دید، خاطرات معروف پدرپسری علی مشهدی در قالب سریال روایت می گردد؟

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، عوامل فراوری سریال نوروزی نوروز رنگی در کنار نگارش فیلمنامه، درحال ساخت و طراحی لوکیشن های اصلی در شهر مشهد هستند تا قصه را با برداشتی از آداب و سنن این شهر از شهریورماه کلید بزنند.

نوروز رنگی را با گویش مشهدی خواهید دید، خاطرات معروف پدرپسری علی مشهدی در قالب سریال روایت می گردد؟

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و سریال گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ فیسی بوک، نوروز رنگی تازه ترین پروژه سیمافیلم برای نوروز 1400 است که به تازگی خبر ساخت آن نیز اعلام شده است؛ سریالی که کارگردانی آن به عهده علی مسعودی و اکبر تحویلیان نیز تهیه نماینده آن خواهد بود.

نکته جالب روایتی است که مسعودی یا علی مشهدی از سریال خود خواهد داشت به طوری که ضبط نوروز رنگی با حال و هوای بومی مشهد و استفاده از بازیگرانی عمدتا بومی منطقه در دستور ساخت قرار خواهد گرفت و حتی گویش اصلی آن نیز به لهجه مشهدی است.

مسعودی در دومین تجربه حرفه ای کارگردانی، باز هم نگارش فیلمنامه را خودش عهده دار است و تا به امروز نیز 11 قسمت از این سریال 17 قسمتی را به نگارش درآورده است. فیلمنامه داستان کمدی دارد که خود این کارگردان نیز یکی از نقش های اصلی را ایفا می نماید.

اینگونه نیز قصه در فضای اسفند 66 تا نوروز 67 روایت خواهد شد و به سنت ها و آداب ایرانی در مشهد می پردازد. چه بسا روایت هایی از خاطرات شخصی علی مسعودی (مشهدی) که پیش از این در استندآپ های خندوانه بازگو و مورد استقبال قرار گرفته نیز در نوروز رنگی به تصویر کشیده گردد.

هم اکنون گروه فراوری درحال تشکیل و عوامل در پی طراحی لوکیشن ها و خانه هایی در مشهد هستند تا قصه را از آنجا پیگیری نمایند. عمده بازیگران این مجموعه نوروزی از بازیگران کاربلد بومی این شهر انتخاب می گردد و احتمالا یکی دو چهره معمول سریال سازی نیز در آن به کار گرفته شوند.

زمان فعلی شروع تصویربرداری برای فراوری نوروز رنگی اوایل شهریورماه در نظر گرفته شده تا با برنامه ریزی شاهد پخش آن در نوروز 1400 باشیم.

لازم به ذکر است؛ علی مسعودی هم اکنون مجموعه طنز آخر خط را هر شب روی آنتن شبکه سه سیما دارد.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "نوروز رنگی را با گویش مشهدی خواهید دید، خاطرات معروف پدرپسری علی مشهدی در قالب سریال روایت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز رنگی را با گویش مشهدی خواهید دید، خاطرات معروف پدرپسری علی مشهدی در قالب سریال روایت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید