سقوط کودک به داخل ریل قطار به دلیل بازی تلفن همراه!

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، کودکی که در حال بازی با تلفن همراه خود در ایستگاه قطار بود ناگهان به داخل ریل قظار که دارای ولتاژ برق 825 ولتی است سقوط کرد.

سقوط کودک به داخل ریل قطار به دلیل بازی تلفن همراه!

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط یک کودک به داخل محدوده ریل در یکی از ایستگاه های قطار در روسیه را به تصویر می کشد. این کودک که هویتش لو آنچنان غرق بازی کردن با تلفن همراهش بود که پس از حضور روی سکوی ایستگاه قطار مستقیماً به سمت محدوده ریل رفت و به پایین سقوط کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسنه ایستگاه قطار تهیه شده است این کودک را در حالی که سرش پایین و مشغول بازی با تلفن همراهش است در حال قدم زدن روی سکوی ایستگاه قطار نشان می دهد. لحظاتی بعد این کودک که مستقیماً به سمت محدوده ریل حرکت می کرد به پایین سقوط کرد و تازه متوجه شد در چه وضعیت خطرناکی قرار گرفته است. این ویدئو نشان میدهد در حالی که کودک با سقوط روی ریل دارای ولتاژ 825 ولت به وحشت افتاده است و از طرفی تصور می نماید هر لحظه ممکن است قطار وارد ایستگاه گردد سراسیمه به سمت جلو فرار می نماید.

در ادامه یکی از ماموران ایستگاه قطار که متوجه این صحنه شده بود بلافاصله وارد عمل شد و این کودک را به بالای سکو منتقل کرد. این کودک در حالی از این حادثه جان سالم بدر برد که لحطاتی پس از انتقالش به روی سکو یک قطار وارد ایستگاه شد.

لازم به ذکر است؛ این حادثه در ایستگاه قطار چکالوفسکایا واقع در منطقه یکاترینبرگ روسیه رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سقوط کودک به داخل ریل قطار به دلیل بازی تلفن همراه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط کودک به داخل ریل قطار به دلیل بازی تلفن همراه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید