دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می گردد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که صاحبان حدود 13 هزار واحد آماده شده مسکن مهر پرند از تحویل آن ها خودداری می نمایند، گفت: بیشتر این واحدها توسط دلالان خریداری شده و بانک مسکن اخطار داده که اگر از تحویل امتناع نمایند، سود تسهیلات آن ها را از 4 به 18 درصد افزایش می دهد.

دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می گردد

محسن وطن خواهی در گفت وگو با وبلاگ فیسی بوک اظهار کرد: در حال حاضر حدود 13 هزار واحد مسکن مهر پرند آماده شده که متقضیان تحویل نگرفتند. البته بخشی از واحدها ممکن است در جزئیاتی مشکل داشته باشد ولی در عین حال هیچ کوششی از سوی صاحبان این واحدها برای تحویل دیده نمی گردد. به همین دلیل بانک مسکن اعلام نموده اگر خانه را تحویل نگیرند سود وام آنها از 4 به 18 درصد افزایش پیدا می نماید. کوشش ما این است که متقاضیان واقعی آسیب نبینند و اگر قرار است سود تسهیلات این واحدها افزایش پیدا کند شامل دلالان گردد.

وی اضافه نمود: مصوبه ای به دست ما رسید که هزینه نگهداری واحدهای خالی محاسبه گردد ولی ما می گوییم هزینه نگهداری را پیمانکار مشخص نکند، بلکه ما مشخص کنیم. حواسمان هست که جانب مردم را رعایت کنیم اما انتظار داریم متقاضیان نیز درخصوص پرداخت آورده و تحویل واحدها همکاری نمایند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین اطلاع داد: حدود 720 واحد مسکن مهر کیسون در شهر جدید پرند آماده تحویل است اما پیمانکار قصد داشت واحدها را مشمول افزایش شدید قیمت کند که ما موافقت نکردیم و مجبورش کردیم از درخواستش عقب نشینی کند. انشاءالله تا 15 روز دیگر این 720 واحد را به متقاضیان تحویل می دهیم.

وطن خواهی با اشاره به پروژه های زیربنایی و روبنایی پرند گفت: یک ایستگاه آتش نشانی را به زودی تحویل شهرداری می دهیم. مخزن 3000 متر مکعبی برای آب شرب، یک نمادین چهار بانده در مقیاس کوچک تر از پل طبیعت تهران، چند پارک، آسفالت بسیاری از معابر، دو باب مدرسه، یک تقاطع غیرهمسطح با پیشرفت حدود 25 درصد و یک درمانگاه شبانه روزی که تا 22 بهمن افتتاح می گردد از جمله پروژه های در دست اجرا در شهر جدید پرند است.

وی همچنین اظهار کرد: به جز سه پروژه از جمله کیسون، صدرانو و اساس گسترش شهر، بقیه واحدهای مسکن مهر (حدود 6000 واحد) تا انتها امسال افتتاح می گردد.

مدیرعامل عمران پرند درباره آخرین شرایط مترو پرند نیز گفت: قرار است به زودی جلسه ای با آقای حناچی، شهردار تهران داشته باشیم و درخصوص مشخص تکلیف مترو صحبت کنیم. شهرداری تهران مجری مترو فرودگاه امام (ره) شهر جدید پرند تهران است. دیدگاه شرکت مرکزی این است که این پروژه را مثل هشتگرد خودمان اجرا کنیم و بهره برداری را به شهرداری بدهیم ولی به نظر من بهتر است ما پول پرداخت کنیم و شهرداری بسازد. در حد 150 میلیارد تومان می توانیم به پروژه مترو یاری کنیم که برای تکمیل طرح کفایت می نماید.

وی اعلام کرد: 6.5 میلیارد تومان تا کنون پرداخت نموده ایم و آمادگی داریم اگر پروژه آغاز گردد به دنبال تامین منابع برویم. نگرانی از این بابت نداریم و به وسیله تهاتر زمین می توانیم منابع اقتصادی مترو را تامین کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلالان، واحدها را تحویل نگیرند سود وامشان زیاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید