در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی زیاد است، مسافران از تردد در راستا هایی با آب و هوای نامساعد خودداری نمایند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی بسیار است و مسافران باید به نکات ایمنی توجه بیشتری نمایند.

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی زیاد است، مسافران از تردد در راستا هایی با آب و هوای نامساعد خودداری نمایند

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تبادل نظر ، در مورد بروز حادثه در جاده های کشور در ایام نوروز اظهار کرد: کشور ایران کشوری حادثه خیز است و همچنان تحت تاثیر حوادث مختلف هستیم لذا بهتر است مردم نسبت به حوادث پیرامون اطلاعات لازم را داشته باشند تا بتوانند به هنگام بروز حوادث پاسخ مناسبی دهند.

وی با اشاره به اینکه سیل و آبگرفتگی جز شاخصه های حوادث است، گفت: مردم باید به هنگام سفر به هشدار های هواشناسی توجه نمایند و از تردد در راستا هایی که هواشناسی هشدار دادهاست که در آن راستا برف و باران می بارد، پرهیز نمایند.

فتحی عنوان کرد: افراد به هنگام گرفتاری در سیل و آبگرفتگی بهتر است خودرو را ترک نموده و سریعا به ارتفاعات بروند و فکر ننمایند در خودرو ایمن هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات بیان نمود: آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی و جاده ای بسیار است مسافران باید به طول راستا، وضعیت آب و هوا، رانندگی ایمن، خودروی ایمن و تجهیزات ایمن از نکات ضروری سفر است.

فتحی با بیان اینکه 1421 پایگاه پست امدادی در جاده های سراسر کشور فعالیت دارند، گفت: در طرح امداد ونجات نوروزی 1421 پایگاه پست امدادی در سطح کشور آماده فعالیت هستند و بیش از هزار آمبولانس به علاوه 24 پایگاه امدادی و 24 فروند بالگرد آماده خدمت رسانی هستند.

وی اضافه نمود: 456 خودروی نجات هم برای انجام فعالیت های نجات در راستا های محاسباتی در پایگاه های جاده ای مستقر هستند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات توضیح داد: تلفن 112 جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در هنگام حوادث جاده ای حتی بدون سیم کارت هم آماده دریافت گزارش های مردمی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی زیاد است، مسافران از تردد در راستا هایی با آب و هوای نامساعد خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی زیاد است، مسافران از تردد در راستا هایی با آب و هوای نامساعد خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید