خرید عظیم لیورپول یک سال به تعویق می افتد؟

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، محتمل است تیمو ورنر به مدت یک فصل دیگر در لایپزیش باقی بماند.

خرید عظیم لیورپول یک سال به تعویق می افتد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فیسی بوک، بسیاری از تیم های عظیم اروپایی خواستار جذب ستاره گلزن لایپزیش هستند، اما شرایط خاص اقتصادی ایجاد شده ممکن است یک سال انتقال او را به تعویق اندازد. نشریه دیلی میل مدعی شد یورگن کلوپ در اوایل امسال شخصا با تیمو ورنر صحبت نموده و این ستاره 23 ساله نیز معتقد است که آنفیلد بهترین مکان برای ادامه فعالیت او است، اما تیمو ورنر شاید 12 ماه صبر نموده و تابستان سال بعد راهی لیگ برتر گردد.

باشگاه های فوتبال در سراسر دنیا همچنان در حال مبارزه بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا هستند و این احتمال وجود دارد که لیورپول در پنجره جابجایی تابستانی دست به خرید عظیمی نزند.

نکته بعدی اینجاست که بند آزادسازی قرارداد تیمو ورنر در حال حاضر 54 میلیون پوند است، اما به نظر می رسد این رقم در تابستان سال بعد به 36 میلیون پوند تقلیل خواهد یافت و به همین دلیل تیم های علاقمند به جذب تیمو ورنر می توانند خیلی راحت تر او را جذب نمایند. به جز لیورپول، تیم هایی چون اینتر، بارسلونا، منچستر یونایتد و چلسی نیز به تیمو ورنر که در 40 بازی در رده باشگاهی و ملی در فصل جاری پیروز به 28 گل شده است، علاقمند هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خرید عظیم لیورپول یک سال به تعویق می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عظیم لیورپول یک سال به تعویق می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید