خبرنگاران هیات تکواندو خوزستان پیگیر برگزاری مسابقات مجازی است

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، اهواز - خبرنگاران - دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا و به تبع آن تعطیلی مسابقات و باشگاه های ورزشی باعث شد که اهتمام ویژه ای برای انجام تمرینات ورزشی در منزل و برگزاری مسابقات مجازی داشته باشیم.

خبرنگاران هیات تکواندو خوزستان پیگیر برگزاری مسابقات مجازی است

حسن محمدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فیسی بوک گفت: با توجه به این که ممکن است ریشه کن شدن کرونا زمان بر شود، برای این که تکواندوکاران استان از این رشته فاصله نگیرند، تصمیم گرفتیم مسابقات را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی گفت: برنامه های ورزشی و ایجاد روحیه نشاط، عامل جلب و جذب نوجوانان برای دوری از مواد مخدر و اعتیاد است. ورزش بهترین راه برای پُر کردن اوقات فراغت جوانان و عامل مهم و اصلی در مقابله با اعتیاد است.

محمدزاده اضافه نمود: ورزش سهم بزرگی در پیشگیری از اعتیاد دارد و در صورتی که مردم به فواید ورزش چه در رشته های خاص و چه ورزش همگانی آشنا باشند، آن را در سبک زندگی خود جای داده و به طریقی می توانند خود را از بلای خانمان سوز اعتیاد مصون سازند.

دبیر هیات تکواندو خوزستان گفت: ورزشکار نه تنها دارای زندگی سالم است بلکه از اعتیاد نیز محفوظ و مصون است لذا توجه به مساله ورزش به ویژه میان جوانان و نوجوانان هم از لحاظ پرکردن اوقات فراغت آنها و هم به لحاظ مصونیت از اعتیاد بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه انجام حرکات مختلف ورزشی و پیاده روی، نوعی خودمراقبتی در پیشگیری از بیماری ها است گفت: ورزش مهمترین عاملی است که در دنیای امروز انسان را از ابتلا به بیماریهای روحی، روانی و جسمی مصون می دارد لذا باید تلاش شود نسل جوان امروز به ویژه دانش آموزان را به سمت تفریحات سالم و سازنده سوق داده شوند.

محمد زاده اضافه نمود: ورزش یکی از راه های موثر بر کاهش آسیب های اجتماعی است و در این راستا خانواده بزرگ تکواندو موجب سلامت جامعه، اجتماع و زندگی سالم شده است.

دبیر هیات تکواندو خوزستان، ورزش و داشتن روحیه ورزشی را از جمله عواملی دانست که در بستن راه های درونی و برونی گسترش اعتیاد موثر است.

محمدزاده گفت: تحت تاثیر عوامل بیرونی نظیر ناکامی های اجتماعی، مسائل اقتصادی و ... فرد ممکن است دچار اعتیاد شود در حالی که ورزش می تواند موجب کاهش این عوامل شود. سعی ما در هیات تکواندو استان بر این است که ورزش را در جامعه گسترش دهیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هیات تکواندو خوزستان پیگیر برگزاری مسابقات مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیات تکواندو خوزستان پیگیر برگزاری مسابقات مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید