خبرنگاران عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، شهرری - خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: هنرستان فنی قیامدشت با اعتبار 70 میلیارد ریال که در مرحله اولیه 50 میلیارد ریال آن توسط خیر مدرسه ساز تامین و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

خبرنگاران عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، بهروز نصیری در آیین آغاز عملیات اجرایی این هنرستان گفت: طبق برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با شهرداری قیامداشت و خیر مدرسه ساز، ساخت این هنرستان یکهزار و 100 نفری تا مهرماه سال آینده به سرانجام می رسد.

وی به بهره برداری از این هنرستان و مدرسه نوساز دیگر تا چند ماه آینده در قیامدشت اشاره کرد و اضافه نمود: قیامدشت در راستای کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های درس و رسیدن به استاندارهای قابل قبول به احداث 6 مدرسه دیگر نیاز دارد تا مسائل در این حوزه رفع شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به عدم تناسب تعداد مدارس با جمعیت دانش آموزان در قیامدشت اعلام کرد: کمبود سرانه فضای آموزشی در این شهر علاوه بر دوشیفته کردن تمامی مدارس، بعضاً تراکم بیش از 40 نفری دانش آموزان در کلاس های درس را موجب شده و به میزان کیفیت و کمیت آموزش در قیامدشت لطمه واردآورده است.

حسین ترکاشوندشهردار قیامدشت نیز گفت: این هنرستان در زمین تأمین شده توسط شهرداری به مساحت 3100 مترمربع و بازیربنایی به مساحت 2800 مترمربع احداث می شود.

هنرستان فنی قیامدشت با حضور امام جمعه، شهردار، جمعی از مسئولان محلی، بخشدار خاوران و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری کلنگ زنی شد.

قیامدشت در 15 کیلومتری جاده خاوران و در سرانجامی جنوب شرقی حریم منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است.

شهر قیامدشت پیش از این در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار داشت و از خدمات شهرداری منطقه 15 تهران استفاده می کرد که پس از شهر شدن دارای شهرداری مستقل و در محدوده شهرستان ری واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملیات اجرایی احداث هنرستان فنی در قیامدشت آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید