خبرنگاران استاندار: کارکنان ادارات خراسان شمالی تا 15 فروردین دورکاری کنند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، بجنورد - خبرنگاران - استاندار خراسان شمالی پس از نشست ویدئوکنفرانسی با رییس جمهوری که با موضوع ویروس کرونا برگزار گشت، دستورات جدیدی برای پیشگیری از انتشار این بیماری صادر کرد که موافقت ادارات با مرخصی و یا دورکاری کارکنان خود تا نیمه فروردین از آن جمله بود.

خبرنگاران استاندار: کارکنان ادارات خراسان شمالی تا 15 فروردین دورکاری کنند

محمدعلی شجاعی در گفت و گو با وبلاگ فیسی بوک، گفت: تاکید می شود که مدیران سازمان ها و اداراتی که نیاز ضروری به حضور فیزیکی کارمندان آنان نیست باید با مرخصی و دورکاری کارمندان خود تا 15 فروردین موافقت کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی نرم افزار خرید اینترنتی سروینا، تاکید کرد: مراکز خرید اینترنتی که در این چهارچوب به مردم معرفی شده اند به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.

کننده عالی دولت در خراسان شمالی اضافه نمود: مراکز شلوغ مانند پاساژها و مراکز بزرگ خرید و نیز اماکن گردشگری نیز باید تا 15 فروردین تعطیل باشند.

شجاعی همچنین بر تعطیلی برخی از اتحادیه ها و اصناف با بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهوری و مقامات کشوری و استانداران برگزار می شود تا اطلاعات لازم به سمع و نظر استان ها رسانده شود.

شجاعی با اشاره به انتخاب هر یک از وزیران به عنوان تعیین یک استان گفت: دکتر صالحی، وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به عنوان وزیر تعیین استان خراسان شمالی معرفی شده و بنده در تماس با وی درخواست ها و نیازهای منطقه را اعلام کرده ام.

وی از همراهی مردم استان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم در ادامه راه، خراسان شمالی جزو استان های برتر در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشد.

تا ظهر روز جمعه - دیروز - 138 نفر در استان خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و 14 نفر نیز فوت کرده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: کارکنان ادارات خراسان شمالی تا 15 فروردین دورکاری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: کارکنان ادارات خراسان شمالی تا 15 فروردین دورکاری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید