انتقاد نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از تعلل دستگاه های مسئول در خرید دستگاه رادیو تراپی

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، نایب رئیس شورای شهر تبریز با انتقاد از تعلل دستگاه های مسئول در ارتباط با خرید دستگاه رادیو تراپی، گفت: با توجه به این که شهر تبریز به قطب درمان در شمالغرب کشور تبدیل شده، باید به وضعیت نامساعد بیماران سرطانی در این شهر نیز توجه گردد.

انتقاد نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از تعلل دستگاه های مسئول در خرید دستگاه رادیو تراپی

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سونیا اندیش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با بیان این که متاسفانه تنها دو دستگاه رادیوتراپی در استان وجود دارد که جوابگوی احتیاج بیماران سرطانی در منطقه نیست، گفت: بی توجهی وزارت بهداشت، استانداری و نمایندگان مجلس، امکان تهیه دستگاه جدید را برای استان با مشکل روبرو نموده است.

وی اعلام کرد: با وجود این دو دستگاه فعلی و مشکلاتی که گاه برای این دستگاه ها پیش می آید، نوبت های درمان بیماران سرطانی به بیش از سه ماه افزایش یافته است که گاه شاهد هستیم، طول عمر این بیماران کمتر از زمان رسیدن نوبت درمان آنها می گردد.

اندیش از نمایندگان مجلس خواهان شرح نسبت به این کم کاری شد تا سریعا نسبت به برطرف این نقیصه اقدام نمایند.

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمند پارک در حاشیه خیابان های تبریز، اظهار کرد: این سیستم جدید هوشمند و به صورت نرم افزار بوده است، در این طرح اتمام زمان پارک نیز باید توسط همان پارکبان ثبت گردد، در بعضی مواقع پارکبانان در محل حضور نیافته و باعث متضرر شدن شهروندان می شوند.

وی اضافه نمود: نحوه معین مدیریت پارکبان های جدید باید معین و انتخاب شرکت جدید و نحوه مشارکت شهرداری و شرکت مذکور به چه صورت بوده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که درآمد حاصل از اجرای این طرح باید به حساب خزانه واریز گردد، گفت: در حال حاضر این درآمد به حساب مشترک شهرداری و شرکت مجری واریز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از تعلل دستگاه های مسئول در خرید دستگاه رادیو تراپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نائب رئیس شورای اسلامی تبریز از تعلل دستگاه های مسئول در خرید دستگاه رادیو تراپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید