استالونه نسخه هالیوودی یک تریلر کره ای را می سازد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سیلوستر استالونه نسخه انگلیسی زبان و هالیوودی تریلر کره ای گنگستر، پلیس، شیطان را در شرکت بالبوا پروداکشنز خود فراوری می نماید.

استالونه نسخه هالیوودی یک تریلر کره ای را می سازد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از اسکرین، نخستین نمایش جهانی این فیلم 9 میلیون دلاری کمتر از 10 روز دیگر در بخش نمایش های نیمه شب جشنواره کن خواهد بود و همزمان از 15 ماه می در سینماهای کره جنوبی روی پرده می رود. حق پخش گنگستر، پلیس، شیطان پیش از رونمایی به بیش از 100 بازار بین المللی از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، فرانسه، آلمان و هند فروش رفته است.

دان لی که در قطار بوسان هم نقش اصلی را ایفا نموده بود، قهرمان گنگستر، پلیس، شیطان و داستان درباره گنگستری است که از توطئه قتل یک آدمکش زنجیره ای جان سالم در می برد. او در همکاری ناخواسته با یک پلیس می کوشد آدمکش خطرناک را به دام بیندازد. لی وون تائه روی جایگاه کارگردانی نسخه اصلی نشسته و قرار است لی با نام اصلی ما دونگ-سیک در نسخه انگلیسی زبان هم بازیگر اصلی باشد.

دان لی 48 ساله نسبت به بسیاری از همتایان کره ای خود بسیار دیر وارد عرصه صنعت نمایش و سینمای این کشور آسیایی شد و پیش از آن در دنیای هنرهای رزمی فعال بود. گفته می گردد بعضی از مبارزان سرشناس هنرهای رزمی ترکیبی در آمریکا از جمله مارک کولمن و کوین رندلمن از شاگردان لی بوده اند.

استالونه 72 ساله در سال های اخیر بار دیگر با پروژه مشتزنی کرید در قالب دو فیلم بازگشتی پیروز به دنیای بازیگری و سینما داشت و قرار است اواخر تابستان سال جاری با رمبو 5: آخرین خون روی پرده برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "استالونه نسخه هالیوودی یک تریلر کره ای را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استالونه نسخه هالیوودی یک تریلر کره ای را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید