تئاتر

بلیط هواپیما به سنگاپور

سنگاپور کشوری در آسیای جنوب شرقی است که یکی از مراکز عظیم تجاری داد و ستد کالا در دنیا محسوب می گردد. بیشتر جمعیت این کشور در منطقه شهر سنگاپور متمرکز هستند و بقیه خاک این جزیره را جنگل های بارانی استوایی پوشانده است.

12 خرداد 1399

روایتی دلهره آور از یک قتل ، بهت تماشاگران در سالن تاریک لانچر5

در فضایی که علاقمندی به اجرای نمایش های فرم گرا با ذائقه روز نویسندگان و کارگردانان تئاتر همخوانی دارد، نمایش قصه گوی لانچر5 با بازی های تاثیرگذار دست روی موضوعی گذاشته که همچنان در جامعه تابو محسوب می گردد.

20 فروردین 1399

زیبایی های ولگاگراد

زیبایی های ولگاگرادزیبایی های ولگاگراد تنها در جنگ و نبردهای خونین و فداکاری های سربازانش خلاصه نمی شود در این شهر جاذبه های طبیعی و هنری فراوانی برای بازدید وجود دارد.

16 فروردین 1399

گفت وگو با فردین خلعتبری؛ آهنگ سازی که مانندش را کم داریم

روزنامه همشهری - پرنیان سلطانی: برای علاقه مندان به حوزه موسیقی، فردین خلعتبری نیازی به معرفی ندارد. کسی که می توان رد آهنگسازی هایش را در بسیاری از قطعات و آلبوم های موسیقی دنبال کرد، اگر از خود خوانندگان این آثار شناخته شده تر نباشد، قطعا کمتر هم معرف...

6 دی 1398

محله ها چطور آباد شدند؟

رابعه تیموری-خبرنگار: شورایاران برخلاف تصور برخی از شهروندان، قدرت اجرایی به ویژه در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و توسعه ای ندارند، اما به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری از قدرت چانه زنی و پیگیری مطالبات بهره مند هستند.

1 شهریور 1398

پلازای شهری میدان هفتم تیر، سه شنبه چهارم تیر افتتاح می شود

خبرنگاران آنلاین:شهردار منطقه 6 از بهره برداری پلازای شهری میدان هفتم تیر در روز سه شنبه چهارم تیر خبر داد و گفت: این پلازا با وسعتی برابر هفت هزار متر مربع پاتوقی برای فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهروندان خواهد بود.

17 مرداد 1398

شروع رسمی جشنواره تئاتر فجر 37 زیر باران

سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با اجرای یک نمایش محیطی انقلابی در محوطه تئاتر شهر فعالیت خود را رسما شروع کرد.

21 خرداد 1398