گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، جلسه گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان طرح های خلاقانه پارک علم و فناوری برای تقویت حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد.

گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، در پی برگزاری استارت آپ ویژه گردشگری استان که هفته پیش با همکاری پارک علم و فناوری تشکیل شد، همکاری این اداره کل با نخبگان و کارآفرینانی که طرحهایی خلاقانه ای برای تقویت و پیشرفت حوزه های صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری دارند ، گسترش می یابد.

در این راستا روز گذشته جلسه آشنایی با تعدادی از شرکت های فناوری و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان برگزار گردید و آنان به معرفی فعالیت ها و توانمندیهای خود و طرح هایی که برای توسعه کسب و کار مرتبط با صنعت گردشگری دارند ، پرداختند.

ارتباط اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی با ایده پردازان و کارآفرینانی که در حوزه های مختلف مربوط به این اداره کل فعالیت دارند، به وسیله پارک علم و فناوری استان ادامه خواهد داشت و این ارتباطات در راستای حصول نتیجه موثر و عملی برای توسعه گردشگری ، صیانت از مواریث فرهنگی و بازاریابی و تبیلغات برای صنایع دستی خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید