کلوپ: برای قهرمانی شانس داریم، نسبت به فینال قبلی باتجربه تر شده ایم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، آیا شما فکر می کنید من در دوران مربیگری بدشانس بوده ام؟ تا به حال که اینگونه نبوده و من رکورد جهانی پیروزی در نیمه نهایی ها را دارم اما اگر بخواهم کتابی در موردش بنویسم احتمالا خریداری نخواهد داشت.

کلوپ: برای قهرمانی شانس داریم، نسبت به فینال قبلی باتجربه تر شده ایم

کلوپ: برای قهرمانی شانس داریم، نسبت به فینال قبلی باتجربه تر شده ایم

لیورپول فردا شب برای دومین فصل متوالی در فینال لیگ قهرمانان به میدان می رود و یورگن کلوپ امیدوار بالاخره در سومین فینال خود در این تورنمنت معتبر به اولین قهرمانی دست یابد. کلوپ بازی های این فصل تیمش برابر تاتنهام را سخت توصیف کرد و مدعی شد اتفاقات عجیب در فینال فصل قبل برابر رئال مادرید باعث شکست آنها شده است.

سرمربی لیورپول درباره فینال برابر تاتنهام گفت: اگر من عامل و دلیل شکست در شش فینال متوالی بوده ام که همگان باید نگران باشند اما اگر اینگونه نبوده ما فردا شب برای کسب قهرمانی شانس داریم. فصل قبل برابر رئال مادرید بازی خوبی داشتیم اما 3 گل عجیب دریافت کردیم و من در حقیقت چیز خاصی از آن بازی یاد نگرفتم. اگر فکر کنم تاتتنهام بخت اول پیروزی است دیوانه خواهم شد. مردم لیورپول را شانس اول قهرمانی می دانند اما این فصل ما دو بار تاتنهام را 1-2 مغلوب کریم که پیروزی دوم با یک گل عجیب حاصل شد. آیا شما فکر می کنید من در دوران مربیگری بدشانس بوده ام؟ تا به حال که اینگونه نبوده و من رکورد جهانی پیروزی در نیمه نهایی ها را دارم اما اگر بخواهم کتابی در خصوصش بنویسم احتمالا خریداری نخواهد داشت.

کلوپ در خصوص شرایط روبرتو فرمینو اضافه کرد: او آماده است و تمرینات خوبی انجام داده است و اگر اتفاقی از الان تا فردا شب رخ ندهد او می تواند بازی کند. آیا فرمینو در ترکیب اصلی قرار می گیرد؟ به شرطی به شما می گویم که پوچتینو نیز ترکیب خود را کامل اعلام کند.

او ادامه داد: بازیکنانم نسبت به فصل قبل باتجربه تر شده اند و کسی مانند آرنولد 50 بازی بیشتر انجام داده است. فصل قبل رسیدن به فینال باعث تعجب خودمان هم شده بود و به اندازه این فصل باثبات نبودیم.

منبع: ایران ورزشی

به "کلوپ: برای قهرمانی شانس داریم، نسبت به فینال قبلی باتجربه تر شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برای قهرمانی شانس داریم، نسبت به فینال قبلی باتجربه تر شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید