کالدرون: شانسی برنده نشدیم، در خصوص پنالتی چون دور بودم نظری ندارم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل ما نشان داد که تا آخرین لحظه به سبک بازی پایبند هستیم.

کالدرون: شانسی برنده نشدیم، در خصوص پنالتی چون دور بودم نظری ندارم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فیسی بوک، گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی گفت: به تیم حریف بابت بازی خوبی که کردند تبریک می گویم. گل وحید امیری نشان داد که تا آخرین لحظه به سبک بازی پایبند هستیم. تیم حریف اهدافش تعیین بود و کارش را هم خوب انجام داد. بازی امروز دست ما بود و خوشحالم که برنده شدیم.

* ما اتفاقی برنده نشدیم

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: ما کاملا تیم حریف را می شناختیم و می دانستیم توانایی هایی دارند. به این تیم احترام می گذاریم و روی برنامه بازی کردیم. ما اتفاقی برنده نشدیم و می دانستیم آنها خوب بازی می نمایند. ما با برنامه بازی کردیم و به همین خاطر به تیم حریف تبریک می گویم که کاری که بلدند را خوب اجرا کردند.

کالدرون اظهار داشت: بازی دست ما بود و ما سوار بر بازی بودیم و به همین خاطر برنده شدیم.

* چون به گل نرسیدیم بازی پیچیده شد

وی توضیح داد: ما به تیم حریف در زمین خودش فشار آوردیم و هدف ما این بود که زود به گل برسیم. ما 90 دقیقه در زمین حریف بودیم و چون زود به گل نرسیدیم بازی کمی پیچیده شد. همان طور که انها دنبال ضد حمله بودند به همین خاطر بازی کمی پیچیده شد.

*در خصوص پنالتی چون دور بودم نظری ندارم

سرمربی پرسپولیس در ادامه نشست خبری خود اضافه نمود: به نظرم داور باید کارت های زرد بیشتری به حریف می داد. همه تیم ها از داور درخواست هایی دارند و این طبیعی است. ما شایسته برد بودیم چون بهتر بازی کردیم. گلی زدیم که مردود اعلام کردند اما به نظرم آفساید نبود. درباره پنالتی هم چون دور بودم نمی توانم نظر بدهم اما ما شایسته این برد بودیم.

*حریف می خواست بازی به وقت اضافه برود

وی ادامه داد: به نظرم تیم حریف می خواست بازی به وقت اضافه برود. بازیکنان حریف چند دقیقه خود را روی زمین انداختند تا وقت تلف نمایند. من به همه تیم ها احترام می گذارم اما دوست دارم در زمین برنده شوم. من این مسائل را نمی پسندم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کالدرون: شانسی برنده نشدیم، در خصوص پنالتی چون دور بودم نظری ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: شانسی برنده نشدیم، در خصوص پنالتی چون دور بودم نظری ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید