ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، پانزدهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی دنیا با حضور 600 ووشوکار از 102 کشور دنیا از صبح فردا یکشنبه 28 مهرماه به میزبانی چین در سالن مین هانگ شهر شانگهای شروع می گردد. مراسم قرعه کشی این مسابقات ساعاتی قبل برگزار گردید و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

بر همین اساس در ساندای زنان و در وزن 65 کیلوگرم الهه منصوریان دور اول به مصاف نماینده فرانسه می رود و در صورت پیروزی با برنده ایتالیا و لبنان مصاف می دهد. شهربانو منصوریان در وزن 70 کیلوگرم ابتدا استراحت دارد و سپس با ورزشکار روسیه مبارزه می نماید. در وزن 75 کیلوگرم نیز مریم هاشمی دور نخست استراحت دارد و در ادامه با حریف مصری روبرو خواهد شد.

در ساندای مردان و در وزن 65 کیلوگرم عرفان آهنگریان ابتدا با برزیل رقابت می نماید و سپس برنده اندونزی و آرژانتین را پیش رو دارد. محسن محمد سیفی در وزن 70 کیلوگرم دور اول استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه نمایندگان اندونزی و مراکش مبارزه می نماید. در وزن 75 کیلوگرم یوسف صبری کار خود را از مبارزه با حریف پاکستانی شروع می نماید و در ادامه با برنده قزاقستان و فرانسه دیدار دارد. در وزن 80 کیلوگرم علی خورشیدی ابتدا استراحت دارد و سپس با لهستان مبارزه می نماید. میلاد عارفی مقان در وزن 85 کیلوگرم در شروع با رومانی روبرو می گردد و در ادامه با ترکیه مبارزه می نماید.

این دوره از مسابقات به مدت چهار روز در شانگهای برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید