میز ناهارخوری مخصوص فضای بیرون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، امروزه طراحی و ساخت میز ناهارخوری برای قرار دریافت در فضای بیرون، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک طراحی زیبا برای تغییر فضای بیرون و ایجاد تأکیدگذاری از یک طرف و انتخاب مواد و مصالح مناسب برای قرارگیری در انواع مختلف شرایط آب و هوایی از طرف دیگر، از مسائل حائز اهمیت است. یکی از نمونه های خوبی که مد نظر ماست، میز ناهارخوری ویندزور می باشد.

میز ناهارخوری مخصوص فضای بیرون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

میز ساحلی سنتی با استفاده از مواد و مصالح با نگهداری آسان، ناهارخوری Windsor را به یک انتخاب عالی برای خانواده ها تبدیل می کند. با تهیه این میز که به اندازه کافی برای پذیرایی 8 نفر بزرگ است، تهیه غذا برای فضای بیرون مانند پاسیو، بالکن یا یک حیاط خلوت آسان می شود. این میز ناهارخوری محکم دارای یک فریم ساخته شده از تخته های چوب مصنوعی است که در برابر آب، زنگ زدگی و نور ماوراء بنفش مقاومت می کنند و به این ترتیب می توانید همان سبک چوب طبیعی را بدون آسیب و معایب آن داشته باشید. بعلاوه، از آن جایی که میز به صورت نوارهای چوبی ساخته شده، باران و آب از سطح آن به زمین می ریزد.

پایه آن از آلومینیوم سبک اما با روکش محکم است که کیفیت بالایی را تضمین می کند. دو ترکیب رنگی وجود دارد: سفید و خاکستری روشن یا خاکستری تیره که با قهوه ای هماهنگ می شود. پایه های پلاستیکی از ایجاد خراش بر کف حیاط یا پاسیوی شما محافظت می کنند. میز ناهارخوری ویندزور به مونتاژ احتیاج دارد و دارای یک سال ضمانت است. شما باید فضای ذخیره سازی خود را با این میز در نظر بگیرید؛ زیرا در مقابل آب و هوای سخت مقاوم نیست و نمی تواند در زمستان و فضای بیرون در زیر برف بماند.

میز ناهارخوری آلن

میز ناهارخوری آلن دارای طراحی مشخص و معاصر است که به راحتی با مبلمانی که از قبل در اختیار داشته اید و تقریباً با هر نوع صندلی جفت می شود. همچنین یک مرکز اصلی برای خوردن وعده های غذایی خانوادگی در فضای بیرون می باشد. به لطف مواد و مصالح به کار رفته در آن، مراقبت و نگهداری آسانی دارد. قاب آن از آلومینیوم ضد آب و قسمت بالایی آن از جنس پلاستیک با شکل چوب ساخته شده که بسیار بادوام است و به نگهداری خاصی احتیاج ندارد. جنس چوب در برابر لکه ها مقاومت می کند، اما در عین حال ضد لکه نیست.

این میز برای ناهارخوری در فضای بیرون ایده آل است و راه های زیادی را برای تفریح شما فراهم می کند. رنگ های خنثی آن برای فضای بیرون که دارای رنگ های مختلف برای سرزندگی است یا توسط گیاهان رنگی زیادی احاطه شده، ایده آل است. یک سوراخ چتر با پلاگین در طراحی گنجانیده شده است. مونتاژ برای این میز ناهارخوری برای مدت زمانی نامشخصی که تحت پوشش ضمانت است، لازم می باشد.

خرید اینترنتی 41 مدل پمپ آب ساختمان بهترین کیفیت

میز ناهارخوری نانِت

میز ناهارخوری نانت برای یک خانواده چهارنفره و همچنین برای پذیرایی از هشت نفر بسیار کافی و مناسب است. نانت یک فضای بیرون مناسب برای ناهارخوری یا نشستن بچه ها فراهم می کند تا در هنگام تعطیلات و بعد از ظهرها برای انجام کارهای خود بیرون از خانه باشند. این میز فوق العاده 220 سانتی متر طول دارد، جنس آن مانند چوب جامد به نظر می رسد، اما در واقع از جنس آلومینیوم مقاوم در برابر زنگ زدگی و رزین تخته ای است. قاب آن با پودر پوشانده شده و سپس به صورت چوب روکش شده است. همه این مسائل بدان معنی است که نه تنها مراقبت از آن آسان است، بلکه حرکت و جابه جایی آن نیز برای دو نفر آسان است؛ زیرا وزن آن فقط 30 کیلوگرم می باشد.

می توانید با چتری جداگانه، سایه را نیز به این میز ناهارخوری اضافه کنید؛ زیرا این دستگاه مجهز به یک حفره چتر می باشد. کل قطعه در برابر زنگ زدگی مقاوم است و به راحتی با یک پارچه نرم تمیز می شود. مونتاژ جزئی برای میز نانت مورد احتیاج بوده و همراه با ضمانت یک ساله است.

خرید 41 مدل ماوس بی سیم درجه یک در بازار + قیمت

میز ناهارخوری چوب جامد Elaina

طرفداران چوب طبیعی عاشق میز ناهارخوری Elaina Solid Wood خواهند شد؛ چرا که زندگی در فضای بیرون را تازه تر کرده و در صورت لزوم انعطاف پذیری برای افزودن صندلی های بیشتر نیز دارد. میز ساخته شده از چوب ساج درجه یک، دارای ظاهری متنوع و خطوط مشخص است که با سبک های صندلی زیادی همراه می شود. بهترین نکته در مورد این طراحی این است که می توانید اندازه آن را از 123 سانتی متر به 274 سانتی متر افزایش دهید. شما به راحتی می توانید یک خانواده چهار نفره را به طور منظم در آن مستقر کنید و سپس آن را گسترش دهید تا اندازه آن برای هشت نفر و گاهی حتی ده نفر نیز باز شود.

تصاویر بیشتر

خرید آنلاین 39 مدل بهترین ماوس پد با کیفیت + قیمت

منبع: اتاق

به "میز ناهارخوری مخصوص فضای بیرون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز ناهارخوری مخصوص فضای بیرون باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید