محمدزاده: باشگاه ذوب آهن خیلی راحت خلعتبری را از دست داد، به موفقیت رادولوویچ خوش بینم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن به موفقیت سرمربی جدید این تیم اصفهانی خوش بین است.

محمدزاده: باشگاه ذوب آهن خیلی راحت خلعتبری را از دست داد، به موفقیت رادولوویچ خوش بینم

وحید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسی بوک در خصوص آخرین شرایط تیم ذوب آهن بعد از حضور رادولوویچ در این تیم گفت: ما قبل از انتخاب سرمربی شرایط خوبی نداشتیم، هر چند که آقای استکی زحمات زیادی برای مان کشید. ما احتیاج به این داشتیم که سرمربی زودتر انتخاب گردد، ولی این موضوع با تأخیر روبرو شد. با این حال در چند روز گذشته شرایط خوبی داشتیم و یک بازی محبت آمیز هم انجام دادیم. خوشبختانه با آمدن رادولوویچ شرایط تیم بهتر شد و خودمان را آماده نیم فصل دوم می کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن می تواند با رادولوویچ نتیجه بگیرد؟، توضیح داد: رادولوویچ مربی خوبی است و یک دستیار خارجی هم آورده است. من حس خوبی به این مربی دارم و به موفقیت رادولوویچ خوش بین هستم. او در تمرینات جدی است و سعی می نماید کارش را به بهترین شکل انجام دهد.

وی در واکنش به جدایی بازیکنانی مانند ارسلان مطهری، میلاد فخرالدینی و محمدرضا خلعتبری و اینکه شاید این موضوع به ضرر ذوب آهن تمام گردد، توضیح داد: بازیکنانی که جدا شدند در تیم ما تأثیرگذار بودند. ما در پست دفاع راست بازیکن گرفتیم، ولی در خط حمله هنوز بازیکنی جذب نکردیم. در تیم ما بازیکنی مثل خلعتبری خیلی به درد می خورد و اعتقاد من این است که ذوب آهن خیلی راحت او را از دست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدزاده: باشگاه ذوب آهن خیلی راحت خلعتبری را از دست داد، به موفقیت رادولوویچ خوش بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: باشگاه ذوب آهن خیلی راحت خلعتبری را از دست داد، به موفقیت رادولوویچ خوش بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید