تیم والیبال خاتم اردکان محکوم شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به شکایت مهدی لطفی مبنی بر دریافت نکردن 70 درصد قرارداد سال 98، روز دوشنبه بیستم مردادماه برگزار گشت.

تیم والیبال خاتم اردکان محکوم شد

اظهارات این بازیکن و نماینده باشگاه خاتم اردکان در این نشست شنیده شد و کمیته انضباطی پس از آنالیز مدارک پرونده، رای خود را به توضیح زیر صادر کرد.

مهدی لطفی مطابق اسناد موجود، در لیگ برتر والیبال سال 1398 قراردادی را به مبلغ 600 میلیون ریال به عنوان بازیکن با باشگاه خاتم اردکان منعقد نموده است و تا کنون تنها سی درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده است. همچنین باشگاه خاتم پس از نیم فصل، ضمن فسخ یک جانبه قرارداد، الباقی مبلغ قرارداد را پرداخت ننموده است و باشگاه ضمن تائید ادعای مهدی لطفی، متعهد شده که کلیه حق و حقوق قانونی بازیکن و مبلغ قرارداد را به طور کامل ظرف یک هفته پرداخت خواهد کند، اما تا کنون به تعهد خود عمل ننموده است.

بنابراین با استناد به ماده 8 آئین نامه سازمان لیگ و مقررات موضوعه در مورد ایفای تعهدات، باشگاه خاتم اردکان پس از کسر 10 درصد سهم فدراسیون، به پرداخت مبلغ 360 میلیون ریال به مهدی لطفی محکوم می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم والیبال خاتم اردکان محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال خاتم اردکان محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید