دژاگه بازی با بحرین را از دست داد، تصمیم گیری در مورد حسینی و پورعلی گنحی در منامه

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت دیدار با بحرین را از دست داد و وضعیت دو بازیکن دیگر نیز پس از حضور در منامه تعیین خواهد شد.

دژاگه بازی با بحرین را از دست داد، تصمیم گیری در مورد حسینی و پورعلی گنحی در منامه

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسی بوک، اشکان دژاگه که به دلیل مصدومیت لحظاتی پیش از شروع دیدار با کامبوج از ترکیب خارج شد و جای خود را به محمد محبی داد، در دیدار با بحرین هم نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.

دژاگه به دلیل کشیدگی عضله پا حتی از تمرین با تیم ملی هم بازماند و پس از بررسی دقیق کادر پزشکی تعیین شد که نمی تواند تیم را برای دیدار با بحرین همراهی کند. همچنین سیدمجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی نیز مشکلاتی دارند که البته تصمیم نهایی در خصوص آنها در منامه گرفته می شود.

کادر پزشکی تیم ملی برای تصمیم گیری نهایی در خصوص حسینی و پورعلی گنجی به آنها زمان داده است، بلکه تا دیدار روز سه شنبه با بحرین وضعیت آنها بهبود ببخشید. از همین رو این دو بازیکن تیم ملی را همراهی خواهند کرد و در صورت شرایط مناسب و صلاحدید کادر پزشکی و فنی، در ترکیب حضور خواهند داشت.

تیم ملی آخرین تمرین خود را صبح امروز در تهران انجام داد تا راهی منامه شود.

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، دیدار بحرین و ایران در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین، ساعت 20 سه شنبه هفته جاری در منامه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دژاگه بازی با بحرین را از دست داد، تصمیم گیری در مورد حسینی و پورعلی گنحی در منامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه بازی با بحرین را از دست داد، تصمیم گیری در مورد حسینی و پورعلی گنحی در منامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید