خبرنگاران برخورداری بیش از 6 هزار روستایی فاروج از مزایای صندوق بیمه

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار فاروج گفت: 6 هزار و 300 نفر از روستاییان و عشایر این شهرستان مزایای صندوق بیمه برخوردار شده اند که با بیمه چهار هزار و 420 نفر دیگر کل جامعه هدف زیر پوشش خواهند رفت.

خبرنگاران برخورداری بیش از 6 هزار روستایی فاروج از مزایای صندوق بیمه

مسعود صادق تیتکانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فیسی بوک افزود: جامعه هدف تعریف شده برای امسال 10 هزار و 720 نفر بوده است که چون 2 شهر فاروج و تیتکانلو جمعیتی کمتر از 25 هزار نفر دارند، شهرنشینان این شهرستان نیز مشمول این طرح می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال های نخست اجرای طرح، استقبال خوبی از آن شد اما به مرور کنار گذاشته شد، بیان داشت: در سال های اخیر تعداد اندکی به بیمه شدگان این طرح اضافه نموده شده بود که با از سرگیری اجرای آن فرایند رو به بهبود است.

صادق تیتکانلو افزود: در این طرح سهم دولت از پرداخت حق بیمه 8 ماه و بیمه گذار 4 ماه است که امکان پرداخت همین حداقل هم به صورت اقساطی فراهم است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم بخصوص سرپرستان خانوار از این بیمه استفاده کنند، افزود: امکان استفاده ساکنان نقاط شهری شهرستان از این طرح نیز فرصت خوبی است تا آنان نیز از مزایای آن استفاده کنند.

شهرستان فاروج 24 هزار نفر جمعیت 18 تا 50 ساله دارد که از این تعداد 17 هزار نفر در روستاها سکونت دارند.

صندوق بیمه روستاییان و عشایر در سال 1383 بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تاسیس شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برخورداری بیش از 6 هزار روستایی فاروج از مزایای صندوق بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورداری بیش از 6 هزار روستایی فاروج از مزایای صندوق بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید