حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان، تشکر نبی از انصاری فرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافته و با بازیکنان و مربیان صحبت کردند.

حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان، تشکر نبی از انصاری فرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پیش از آغاز تمرین امروز (آدینه) سرخپوشان، مهدی محمدنبی، علی رغبتی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه در استادیوم شهیدکاظمی حاضر شدند و پس از ملاقات و خوش وبش با بازیکنان و کادر فنی جلسه کوتاهی هم با اعضای تیم برگزار کردند.

در ابتدا نبی دقایقی صحبت کرد و با تشکر از محمدحسن انصاری فرد گفت: در شرایطی که مسائل زیادی در باشگاه وجود داشت انصاری فرد قبول زحمت کرد، انصافاً زحمت کشید و کوشش زیادی کرد. با کوشش ایشان بخشی از این مسائل مرتفع شد و بخشی هم در حال حل شدن است. هر تیمی احتیاج به ثبات دارد و ما هم برای اداره امور باشگاه باید سرپرستی انتخاب می کردیم و ان شاءالله اداره باشگاه فرایند خود را طی می نماید. از کادر فنی و بازیکنان هم تشکر می کنیم که عملکردی عالی داشته اند و تیم با اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول است و امیدواریم سال جاری هم قهرمانی کسب گردد.

در ادامه رسول پناه، سرپرست باشگاه نیز گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم. قبول مسئولیت در این شرایط در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اصلاً آسان نیست و اعضای هیئت مدیره این مسئولیت را بر عهده من گذاشتند. ما چند پفراینده در فیفا داریم که باید آنها را مدیریت کنیم، اما اولویت اصلی ما پرداختی به شماست. متأسفانه صحبت های نادرستی علیه من در فضای مجازی مطرح شد که از آنها می گذرم و تمام تمرکزم روی حل مسائل است. شما تمام تمرکزتان روی کارتان باشد و ما هم کوشش مان را می کنیم که مسائل اقتصادی را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان، تشکر نبی از انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان، تشکر نبی از انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید