جونیور، دقیقه ای 12 میلیون تومان!

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، با اعلام محمد حسن انصاری فرد؛ جونیور براندائو با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و قرارداد خود را با دریافت مبلغی فسخ کرد و به باشگاه لوگودورتس هم اعلام داشت تا انتها فصل هیچ ادعایی در قبال آن ها نخواهد داشت.

جونیور، دقیقه ای 12 میلیون تومان!

به گزارش، مهاجم برزیلی پرسپولیس که از یک ماه پیش مذاکرات خود برای جدایی توافقی از جمع سرخ ها را آغاز کرده بود با دریافت 102 هزار دلار درنهایت قرارداد خود را فسخ کرد. این درحالی است که این بازیکن پیش از این نیز بخشی از مطالبات خود را از باشگاه گرفته بود. طبق اطلاعات به دست آمده از باشگاه پرسپولیس جونیور هنگام امضای قرارداد 100 هزار دلار و در پایان هفته هشتم 50 هزار دلار از باشگاه دریافتی داشته است. به این ترتیب حضور 3 ماهه جونیور در پرسپولیس 252 هزار دلار آب خورده که با احتساب دلار 12400 تومانی این رقم به000/000/124/3 می رسد.

این رقم در حالی از خزانه باشگاه پرسپولیس خارج شده که پرونده خرید جنجالی کالدرون در لیگ نوزدهم با 272 دقیقه بازی و صفر گل زده و صفر پاس گل و صفر ضربه در چارچوب بسته شده تا یک نام جدید به لیست بلندبالای خرید های خارجی بی کیفیت سرخ ها اضافه شود. با این که در کارنامه جونیور در همه بخش ها عدد صفر دیده می شود، اما این بازیکن از نظر دریافتی یکی از بازیکنان شاخص تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و به ازای هر دقیقه بازی 12 میلیون تومان دریافتی داشته است! هرچند که داستان جونیور و پرسپولیس به پایان رسیده، اما مسلما این سوال که چه کسی این مهاجم بی کیفیت را به پرسپولیس آورد، سوالی است که تا مدت ها در ذهن هواداران سرخ باقی خواهد ماند. کالدرون در تمام مصاحبه هایش اعلام کرده جونیور آخرین مهاجمی بود که می توانست به پرسپولیس بیاید و از سوی دیگر ایرج عرب مدیرعامل پیشین پرسپولیس می گوید جونیور را از لیست بازیکنان منتخب کالدرون انتخاب کرده بودم. ماجرا وقتی عجیب تر می شود که بدانیم هر دو طرف که زمان عقد قرارداد، سهم بزرگی در جذب جونیور داشتند، حالا با تمام توان خود، تلاش می کنند تا تقصیرات را از گردن خود باز کنند و به دنبال آن هستند تا پای خود را از این ماجرا بیرون بکشند.

عرب می گوید این بازیکن در زمان مدیرعاملی من به پرسپولیس پیوست آن هم در شرایطی که شرایط فنی و بدنی بسیار خوبی داشت و کارنامه اش می گفت یک بازیکن حرفه ای است که توسط اعضای کادرفنی ما به بنده معرفی شد، اما کالدرون می گوید قرار بود بازیکنان دیگری جذب پرسپولیس شوند، اما باشگاه به او گفته پولی برای جذب بازیکن با کیفیت ندارد. هرچند مدیران وقت پرسپولیس سعی می کنند جونیور را یکی از گزینه های کالدرون معرفی کنند، اما نقش پررنگ یک ایجنت ایرانی در انتقال این بازیکن نشان می دهد که این بازیکن در ایران به سرمربی پرسپولیس معرفی شده و نقش واسطه های ایرانی از سرمربی کنونی پرسپولیس به مراتب پررنگ تر بوده؛ اتفاقی مشابه که نقطه مشترک تمامی خرید های ضعیف و بی کیفیت سرخ های پایتخت در سال های اخیر بوده است. گفته می شود یکی از این گزینه های جانشینی جونیور، فرانکو دی سانتو مهاجم آرژانتینی است. این مهاجم می تواند با حضورش در ایران به بزرگ ترین بمب نقل وانتقالاتی چند فصل اخیر لیگ برتر بدل شود. دی سانتو در تیم های بزرگی مانند بلکبرن، ویگان، وردربرمن و شالکه توپ زده است. او حتی در طول سال های 2008 تا 2010 در چلسی حضور داشته.

منبع:خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جونیور، دقیقه ای 12 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جونیور، دقیقه ای 12 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید