بازگشت ملی پوشان تکواندو به اردو

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مرحله نهایی رقابتهای تکواندو گرندپری در سال 2019 طی روزهای 15 و 16 آذرماه به میزبانی روسیه در مسکو برگزار خواهد شد و تمرینات تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات از امروز با شکل جدی تری دنبال می گردد. فریبرز عسگری و علی محمد بسحاق سرمربی و مربی تیم ملی که طی یک هفته گذشته به دلیل سفر به کرواسی در تمرینات حضور نداشتند، بلافاصله بعد از بازگشت به تهران راهی اردو شده و تمرینات تیم ملی را زیر نظر گرفتند.

بازگشت ملی پوشان تکواندو به اردو

فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی نیز بعد از بازگشت به تهران و پشت سر گذاشتن یک روز استراحت، از امروز به تمرینات تیم ملی اضافه خواهند شد و همراه با سایر نفرات تمرینات را دنبال خواهند کرد.

در زمان حضور تیم دو نفره ایران در کرواسی، آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی ، سروش احمدی به همراه عرفان بزرگی، ابراهیم صفری، امید حسینی، امیرعلی پروینی و پوریا عرفانیان زیر نشر وحید عبدالهی تمرینات خود را در تهران پیگیری کردند.

سیستم کسب سهمیه به وسیله رنکینگ المپیکی در انتها آخرین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال 2019 بسته خواهد شد و 5 نفر برتر هر وزن به صورت مستقیم جواز حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو را بدست می آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت ملی پوشان تکواندو به اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ملی پوشان تکواندو به اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید