ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال، شاهین طبع حدادی را نخواست!

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، در حالی که حامد حدادی پس از کنار گذاشتن ناراحتی ها تصمیم داشت برای تیم ملی بازی کند، سرمربی تیم ملی بسکتبال حاضر به استفاده از او نیست.

ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال، شاهین طبع حدادی را نخواست!

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، پس از نزدیک به یک ماهی که فدراسیون بسکتبال و سرمربی تیم ملی بارها اعلام نموده اند پیگیر حضور حامد حدادی در ترکیب تیم ملی هستند، روز پنج شنبه 25 بهمن ماه حدادی با بیان اینکه ناراحتی ها را برای ایران کنار می گذارد، دعوت سرمربی تیم ملی را قبول کرد و برای حضور در پنجره ششم انتخابی جام جهانی 2019 اعلام آمادگی کرد.

با این وجود طبق آخرین اخباری که از سوی سرمربی تیم ملی منتشر شد، مهران شاهین طبع با بازگشت حدادی موافقت ننموده است. این تصمیم شاهین طبع در حالی است که او در مصاحبه های چند روز اخیر خود گفته بود پیگیر حضور حدادی در تیم ملی است.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال در این باره به وبلاگ فیسی بوک گفت: تصمیم سرمربی همین است و حدادی در این دو بازی با تیم ملی نخواهد بود.

گفته می گردد دلیل این تصمیم سرمربی تیم ملی کدورت و اختلافاتی است که میان او و حامد حدادی وجود دارد. باید دید این حاشیه ها تا چه زمانی گریبان گیر تیم ملی بسکتبال است. یک ماهی بود که شاهین طبع و فدراسیون پیگیر حضور حدادی در تیم ملی بودند و حالا که او با حضور در تیم ملی موافقت نموده است، سرمربی تیم ملی قصد استفاده از او ندارد.

سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه خود گفته بود تصمیم داریم در دو بازی مقابل ژاپن و استرالیا از همه ظرفیت ها در ترکیب تیم ملی استفاده کنیم و از این جهت پیگیر حضور حدادی هستیم. اما با این خبر به نظر می رسد که فعلاً اختلافات شخصی مهم تر از تیم ملی بسکتبال بوده و باید همچنان شاهد حواشی در تیم ملی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال، شاهین طبع حدادی را نخواست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه اختلافات در تیم ملی بسکتبال، شاهین طبع حدادی را نخواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید