کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سرمربی آرژانتینی که اکنون موعد دریافت مبلغ 400هزار دلاری اش فرا رسیده، با توجه به خزانه خالی باشگاه راهی برای دریافت آن نیافته و طی جلسه ای که در باشگاه داشت تنها پیروز به دریافت مبلغ بلیت سفر تعطیلات سال نوی میلادی اش که پیش از این از جیب پرداخت نموده بود، شد.

کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم دقیقا مسیری را طی می نماید که پیش از این استراماچونی در اردوگاه رقیب دنبال می کرد تا نگرانی بابت جدایی او افزایش یابد.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جاری جانشین برانکو ایوانکوویچ شده، در شرایطی که در سرانجام جلسه روز گذشته با مدیرعامل تیم به نظر می رسید به دنبال راه تعاملی برای ادامه همکاری باشد، با انتشار پستی گلایه مستقیم خود را بابت بعضی بدقولی ها اعلام نموده است.

سرمربی آرژانتینی که اکنون موعد دریافت مبلغ 400هزار دلاری اش فرا رسیده، با توجه به خزانه خالی باشگاه راهی برای دریافت آن نیافته و طی جلسه ای که در باشگاه داشت تنها پیروز به دریافت مبلغ بلیت سفر تعطیلات سال نوی میلادی اش که پیش از این از جیب پرداخت نموده بود، شد.

هرچند در سرانجام جلسه روز گذشته، محمدحسن انصاریفر به عنوان مدیرعامل و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه از حل این مشکل و توافق با کالدرون برای پرداخت این مطالبات خبر داده بودند، اما سرمربی آرژانتینی دقایقی پیش از تمرین امروز با شوک بزرگی باشگاه را روبرو کرد و در پستی اینستاگرامی به گلایه از آنها پرداخت و طی دو زبان فارسی و انگلیسی نوشت: از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم.

کالدرون از زمان حضورش در پرسپولیس تا این لحظه پیروز به دریافت 185 هزار دلار شده و این در حالی است که او بابت تسویه کامل قسط اولش مبلغ 115 هزار دلار و 300 هزار دلار هم بابت قسط دوم که موعود آن فرا رسیده از باشگاه طلبکار است. با این حال باشگاه طی مذاکره و جلسه روز گذشته خود به او وعده داده که در شرایط فعلی شاید پیروز به پرداخت مطالبات به جامانده از قسط اولش گردد و او در صورتی که رضایت دهد قسط دوم را هم قسطی دریافت کند!

موضوعی که گلایه و نارضایتی کالدرون را در پس بدقولی و بدعهدی باشگاه را بهمراه داشته است. کالدرون همچنین بابت اینکه باشگاه در موضع او و بازیکنان نیز مدافع کادرفنی نیز نبوده گلایه مند است و مطمئنا این مساله نگرانی بزرگی بابت احتمال جدایی او همچون شرایطی که استراماچونی با باشگاه استقلال داشته را در پی داشته باشد.

منبع: عصر ایران

به "کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید