پرونده والیبال ایران با شکست بسته شد، خاتمه تیمِ بی رمق و خسته

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام جهانی از ساعت 7:00 صبح امروز مقابل لهستان صف آرایی کرد و در سرانجام 3 بر صفر شکست خورد تا پرونده اش در این مسابقات با شکست بسته گردد.

پرونده والیبال ایران با شکست بسته شد، خاتمه تیمِ بی رمق و خسته

ایگور کولاکوویچ تیم ملی را با ترکیب میلاد عبادی پور، پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت پور روانه زمین کرد.

* ست نخست؛ 25 بر 18 به سود لهستان

لهستان شروع خوبی در ابتدای بازی داشت و نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 4 پیروز پشت سر گذاشتند. شاگردان هینن در حمله و دریافت عملکرد بهتری نسبت به ایران داشتند و هرچند ایران در دفاع خوب عمل کرد اما لهستان دومین تایم استراحت فنی را نیز با رجحان 16 بر 13 پیروز پشت سر گذاشت. در ادامه سرویس های خوب لهستان نیز باعث افزایش اختلاف امتیاز و رجحان 18 بر 13 این تیم شد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. وقفه ایجاد شده تاثیری در روند امتیاز گیری لهستان نداشت و شاگردان هینن اختلاف امتیاز را به عدد 7 رساندند. در نهایت لهستان با نتیجه 25 بر 18 ست اول را به سود خود انتها داد.

* ست نخست؛ 25 بر 18 به سود لهستان

دو تیم شروع برابری تا امتیاز 2 داشتند تا اینکه درخشش لئون باعث رجحان 6 بر 2 لهستان شد. 4 اختلاف رجحان لهستان کولاکوویچ را مجبور به دریافت تایم استراحت کرد که تاثیری نداشت و نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 5 به سود لهستان همراه شد. با شروع بازی دفاع خوب یلی و آبشارهای شفیعی بازی را در امتیاز 8 برابر کرد. بازی تا امتیاز 9 برابر پیش رفت و در ادامه ایران 10 بر 9 پیش افتاد تا هینن تقاضای تایم استراحت دهد. همین وقفه یک بار دیگر باعث رجحان لهستان شد و در نهایت دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 13 به سود حریف همراه شد. آبشارهای لهستان اختلاف را افزایش و حساب کار 21 بر 16 به سود لهستان شد تا کولاکوویچ تقاضای تایم استراحت دهد. در نهایت این ست 25 بر 18 به سود لهستان به انتها رسید.

* ست سوم؛ 25 بر 16 به سود لهستان

نمایش خوب شاگردان هینن ادامه داشت و ست سوم را با 4 اختلاف امتیاز و نتیجه 4 بر صفر شروع کردند. نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه 8 بر 4 به سود لهستان همراه شد. دومین تایم استراحت فنی هم با رجحان لهستان همراه شد. لهستان با رجحان در حمله، دفاع، دریافت و استفاده از اشتباهات ایران اختلاف امتیاز را افزایش داد و 19 بر 11 به پیشتازی در زمین ادامه داد. در نهایت ست سوم با نتیجه 25 بر 16 به سود لهستان به انتها رسید.

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، روسیه با 6 قهرمانی پرافتخارترین تیم جام است و برزیل با قهرمانی در جام چهاردهم سومین قهرمانی اش را ثبت کرد و در صندلی دوم نهاده شد. آمریکا نیز با دو قهرمانی در رده سوم قرا ردارد.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا مؤذن 13 بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی بودند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات بود که به دلیل خستگی و مسائل شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرونده والیبال ایران با شکست بسته شد، خاتمه تیمِ بی رمق و خسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده والیبال ایران با شکست بسته شد، خاتمه تیمِ بی رمق و خسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید