سخنرانی زنانه دختر ترامپ در جمع زنان کارآفرین و شاهزاده های خلیج فارس

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، دختر رئیس جمهوری آمریکا در حالی از بهبود جایگاه زنان در دو کشور عربستان و امارات تمجید کرد که رژیم سعودی در دنیا به نقض گسترده حقوق بانوان شناخته می شود.

سخنرانی زنانه دختر ترامپ در جمع زنان کارآفرین و شاهزاده های خلیج فارس

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از جاپن تودی، ایوانکا ترامپ سخنران اصلی گردهمایی جهانی زنان 2020 در دبی بود. دختر دانلد ترامپ و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در جمع زنان کارآفرین و رهبران منطقه از چند کشور حاشیه خلیج فارس به ویژه نزدیک ترین متحدان ایالات متحده آمریکا به عنوان کشورهایی نام برد که اصلاحات اساسی در حوزه پیشرفت زنان ایجاد کرده اند.

او با اشاره به دو کشور عربستان سعودی و امارات متحده عربی گفت: ما می دانیم وقتی زنان برای پیش رفتن آزاد باشند، خانواده ها رشد می کنند، جوامع شکوفا می شوند و ملت ها قدرت بیشتر می یابند. سخنان ایوانکا با تشویق های گسترده حاضران در گردهمایی جهانی زنان دبی 2020 روبرو شد، به ویژه وقتی از قدرت دریافت و پیشرفت کردن زنان در عربستان گفت و البته به زنان زندانی و سرکوب گسترده و دادگاهی شدن فعالان زن از سوی نیروهای امنیتی سعودی اشاره نکرد.

ترامپ که 38 ساله و مادر سه فرزند است، از فرصت حضور در منطقه خلیج فارس نهایت بهره را برد و از پیشرفت زنان آمریکایی هم آمار ارائه کرد؛ ارقامی که معمولا از سوی رسانه های آمریکایی با اما و اگر جدی روبرو می شود. او گفت: امروز زنان آمریکایی در تمام جنبه های جامعه پیشرو هستند. سال گذشته تعداد زنان شاغل در آمریکا از مردان پیشی گرفت و 70 درصد فرصت های شغلی تازه به زنان رسید.

با وجود تلاش های ایوانکا ترامپ و پدرش، موانع قانونی فراوان بر سر حمایت از دختران آمریکایی پس از جدا شدن از خانواده وجود دارد. در حال حاضر، فقط در چند ایالت آمریکا این قانون اجرا می شود و دختران پس از 18 سالگی برای مستقل شدن به مشکل ها و بحران های اساسی برخورد می کنند؛ این نکته هایی بود که ایوانکا ترجیح داد در سخنانش در جمع زنان عرب و آسیایی به آنها نپردازد.

از جمله چهره هایی که در سخنرانی دختر و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا در دبی حضور داشتند می توان به شیخ محمد بن رشید آل مکتوم حاکم امیرنشین دبی، حمدان بن محمد آل مکتوم ولی عهد دبی، دیوید مالپاس رئیس بانک جهانی و کریستالینا جورجیوا رئیس صندوق بین المللی پول اشاره کرد.

ایوانکا ترامپ روز شنبه از مسجد جامع ابوظبی و شعبه موزه لوور در این امیرنشین امارات متحده بازدید و در یک جلسه خصوصی با شاهزاده محمد بن زاید، ولی عهد ابوظبی دیدار کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سخنرانی زنانه دختر ترامپ در جمع زنان کارآفرین و شاهزاده های خلیج فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی زنانه دختر ترامپ در جمع زنان کارآفرین و شاهزاده های خلیج فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید