دولت آمریکا رسما احتمال تحریم را به عراق ابلاغ کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، دولت آمریکا نسخه ای از تحریم های احتمالی که در صورت خروج از عراق علیه بغداد اعمال خواهد نمود را به ریاست جمهوری عراق تحویل داد.

دولت آمریکا رسما احتمال تحریم را به عراق ابلاغ کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فیسی بوک، ریاست جمهوری عراق اظهار داشت که دولت آمریکا نسخه ای از قانون تحریم هایی که در صورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق علیه بغداد اعمال خواهد شد را به برهم صالح رئیس جمهور عراق تحویل داده است.

مجلس عراق در جلسه رأی گیری عصر روز یکشنبه، طرح اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را تصویب کرد. (جزئیات بیشتر)

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق هم در جلسه رای گیری مجلس این کشور برای تصویب طرح اخراج نیروهای خارجی از کشورش، خواهان خروج فوری نیروهای آمریکایی از عراق شد و گفت: منفعت عراق و آمریکا ایجاب می نماید که نیروهای خارجی عراق را ترک نمایند.

از سوی دیگر رئیس دولت پیشبرد امور عراق و متیو تولر سفیر آمریکا در بغداد روز دوشنبه ضمن ملاقات با یکدیگر درباره آخرین تحولات منطقه و عراق بحث و گفتگو کردند.

عبدالمهدی در صفحه توئیتر خود نوشت: در این ملاقات بر ضرورت اقدام مشترک برای خروج نیروهای خارجی از عراق طبق مصوبه مجلس این کشور تاکید کردم. (جزئیات بیشتر)

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بعد از تصویب طرح اخراج نیروهای این کشور از عراق، تهدید کرد در صورت اجرای این مصوبه، تحریم های شدیدی علیه بغداد وضع کند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "دولت آمریکا رسما احتمال تحریم را به عراق ابلاغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت آمریکا رسما احتمال تحریم را به عراق ابلاغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید