خبرنگاران 10 بیمار مبتلا به کرونا در تکاب ترخیص شدند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار تکاب گفت: از 17 مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان، تا به امروز 10 بیمار ترخیص شده و تنها هفت نفر در بیمارستان شهدای این شهر بستری هستند.

خبرنگاران 10 بیمار مبتلا به کرونا در تکاب ترخیص شدند

محمود زمانی پنج شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فیسی بوک با بیان اینکه تا به امروز هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در تکاب ثبت نشده، اضافه کرد: از مجموع 74 مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا نتیجه آزمایش 57 نفر منفی و 17 نفر مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه تست کرونای مورد فوتی روز گذشته در تکاب منفی گزارش شده است، اظهارداشت: حال عمومی بیماران کرونایی که از بیمارستان شهدای تکاب ترخیص شده اند، مساعد است و هم اکنون نیز تحت مراقبت و پایش مستمر قرار دارند.

فرماندار تکاب ادامه داد: از همه شهروندان و روستانشینان این شهرستان درخواست می کنم برای مقابله هرچه بیشتر با بیماری کرونا به پویش 2914 بپیوندند و از هرگونه مسافرت خودداری کرده و از 29 اسفند 1398 تا 14 فروردین 1399 درخانه بمانند.

زمانی بیان نمود: با اقدامات انجام یافته، شرایط پیشگیری از شیوع کرونا تا به امروز در تکاب مناسب بوده و با همکاری مردم و توجه به توصیه های بهداشتی و تلاش مسوولان امیدواریم بتوانیم سطح مقابله با این ویروس را افزایش دهیم.

بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در آدربایجان غربی 353 نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد 21 نفر تا به امروز فوت کرده اند.

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، 18 هزار و 407 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، یک هزار و 284 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 10 بیمار مبتلا به کرونا در تکاب ترخیص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 بیمار مبتلا به کرونا در تکاب ترخیص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید