خبرنگاران ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سمنان-خبرنگاران-مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: مرحله دوم ضد عفونی معابر شهری سمنان شامگاه شنبه در هفت جهت پر تردد این شهر انجام شد.

خبرنگاران ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا

علی اکبر بنی اسدی شامگاه شنبه در گفت و گو با وبلاگ فیسی بوک ابراز داشت: شهرداری سمنان و سازمان های زیر مجموعه آن به صورت روزانه به شست و شو و ضدعفونی اتوبوس های شهری ،تجهیزات پسماند، بوستان ها،ترمینال،میدان میوه و تره بار ،مبلمان شهری و ساختمان های تحت نظارت شهرداری می پردازند.

وی افزود: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پر تردد شهری یکشنبه هفته پیش و مرحله دوم آن نیز امشب با نظارت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در راستای پیشگیری و از بین بردن ویروس کرونا با دقت کافی انجام شد.

وی ادامه داد: امشب مرحله دوم ضد عفونی معابر شهری و مناطق پرتردد شهر نیز مانند مرحله اول آن با همکاری شهرداری و سپاه ناحیه سمنان با نظارت مرکز بهداشت انجام شد و این عملیات در صورت لزوم و با برنامه ریزی در روزها یا هفته های آینده در راستاهای معین شده انجام می گردد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: ضد عفونی مناطقی از شهر از جمله میدان سعدی تا میدان راه آهن،میدان سعدی تا میدان امام علی(ع) از راستا بلوار قائم،میدان امام(ره) تا منطقه جهادیه از راستا خیابان امام(ره) و میدان شهید بهشتی، خیابان شیخ علاءالدوله تا میدان ابوذر و سه راه لتیبار،آرامستان وادی السلام،بیمارستان امیر و کوثر،ساختمان های پزشکان بوعلی و قومس،مسکن مهر ،شهرک آوست و مناطق حکیم الهی و خیابان هفت تیر شامگاه شنبه انجام شد.

بنی اسدی گفت: کوشش های بسیاری برای ضدعفونی و شستشو در مراکز مختلف با نظارت مرکز بهداشت در حال اجرا است اما بیشترین تاثیر جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت فرهنگ شهروندی مناسب و تردد نکردن غیرضروری شهروندان در مواجهه با آن است.

طبق آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 5823 نفر و در استان سمنان 138 نفر است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضدعفونی گسترده شهر سمنان برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید