آشتی طرفداران پرسپولیس با احمدزاده

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، بعد از 9 روز طرفداران پرسپولیس فرصت این را پیدا کردند تا دوباره در تمرین تیم محبوب شان حاضر شوند.تمرینی که به نوعی آشتی دوباره طرفداران با تیم بود.طرفدارانی که بعد از رفتن برانکو و انتخاب نشدن سرمربی جدید عصبانی و پرخاشگر شده بودند اما با دیدن کالدرون و دستیارنش وسط زمین آرام گرفتند و دیگر خبری از شعار ، جنجال و حاشیه نشد.

آشتی طرفداران پرسپولیس با احمدزاده

در آغاز تمرین مسوولان تیم و استادیوم شهید کاظمی بشدت نگران بودند که نکند دوباره اتفاقات روز 5 تیر تکرار گردد .اتفاقا قبل از استارت تیم برای تمرین یکی از لیدرهای باشگاه کنایه ای متوجه یکی از اعضای تیم کرد که برای لحظاتی تنش روی سکو شکل داد.از قضا این لیدر همان کسی بود که محسن خلیلی قبل از تمرین سراغش رفت و به خاطر پست کنایه آمیزی که در اینستاگرامش منتشر نموده بود از او گله کرد.

تمرین پرسپولیس وقتی برای طرفداران ویژه شد که بازیکنان با شاخه های گل سراغ طرفداران روی سکوها رفتند.اولین گل را محسن خیللی به سمت سکوها برد.او نه یک شاخه بلکه یک دسته گل برای تماشاگران فرستاد.سیدجلال در میان تشویق ها دسته گل دیگری برای طرفداران انداخت.حسین ماهینی هم به بازیکنان می گفت همه گل ها یک جا پرتاب نگردد و بین طرفداران پخش گردد.

تمرین ساعت 18 با صحبت های کالدرون آغاز شد و چیزی که از ابتدا برای وبلاگ فیسی بوک بیشتر به چشم می آمد فعالیت این مربی 59 ساله در میدان بود که خودش مثل یک بازیکن جوان و قبراق همه کار می کرد و فقط مشکل زبان داشت و نمی توانست خیلی سریع حرف هایش را به بازیکنان زرشکی پوش انتقال دهد.

کالدرون در اتفاقی جالب نفرات اصلی و جوان ها را جدا کرد و خودش با نفرات اصلی کار می کرد تا نشان دهد دوست دارد تیم اصلی را از نفرات ذخیره جدا کند.این وسط دو مصدوم تیم یعنی مصلح و طاهرخانی کنار زمین بودند و کارهای درمانی شان را انجام می دادند تا کادر بازیکنان وسط میدان خلوت تر گردد.

یادتان می آید بخشی از تمرین 5 تیر به خاطر بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس به حاشیه رانده شد؟احمدزاده عصر امروز در تمرین حضور داشت و برای طرفداران گل هم فرستاد.ابتدا کسی با او کاری نداشت تا اینکه حدود یک ساعت بعد از آغاز تمرین سیدجلال و سروش دست او را گرفتند و به سمت سکوها بردند.طرفداران هم نام احمدزاده را به احترام سیدجلال فریاد زدند تا رسما با او آشتی نمایند.احمدزاده هم مقابل تمام سکوها رفت تا مراسم آشتی کنانش را تکمیل نموده باشد.

اگر خانم های پشت در مانده را به داخل استادیوم راه می دادند تعداد تماشاگران از 1500 فراتر می رفت.با این حال جو خوبی روی سکوها برقرار شد هر بار که احساس می شد یکی دارد جو را بهم می ریزد اوضاع آرام می شد.اتفاق کالدرون هم کلی شعار خوب و مثبت شنید.طرفداران با شعارهای جالب از او حمایت کردند اما مرد آرژانتینی با جدیت کار خودش را می کرد .

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، مهدی ترابی، سروش رفیعی شجاع خلیل زاده، علی علیپور، مهدی شیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، محسن ربیع خواه، آدام همتی، سید احسان حسینی و سعید کریمی بازیکنان حاضر در این تمرین بودند و جدا از دو مصدوم کنار زمین باز هم از تعداد جوان ها کم شده بود.

یکی از اتفاقات جالب تمرین تذکر کریم باقری به سروش بود تا معین گردد در حضور کادر فنی جدیدی باز هم آقا کریم نقش ناظم را بازی می نماید.ماجرا این است که سروش رفیعی هنگام تشویق طرفداران با حرکات دست خود آنها را به وجد آورد که با تذکر کریم باقری روبرو شد. آقا کریم از هافبک این تیم خواست تا زمان تمرین توجهی به این مسائل نداشته باشد.

با سرد کردن بدن ها تمرین تمام شد و بازیکنان با کادر فنی جدید عکس تیمی انداختند.جالب اینکه در انتها تمرین هم کالدرون به تقاضای مصاحبه جواب مثبت داد و با توجه به زیاد شدن تعداد وبلاگ فیسی بوک باز هم به سوالات آنها جواب داد تا نشان دهد روابط عمومی خوبی دارد.

منبع: ایران ورزشی

به "آشتی طرفداران پرسپولیس با احمدزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشتی طرفداران پرسپولیس با احمدزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید